أول رد من زوج نيللي كريم بعد هجوم باسم سمرة: اتاخد على خوانه

أثار الفنان باسم سمرة حالة من الجدل على مواقع التواصل الاجتماعي، خلال الأيام الماضية، بعد هجومه على الفنانة نيللي كريم وزوجها هشام عاشور

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 13 مارس 2024
أول رد من زوج نيللي كريم بعد هجوم باسم سمرة: اتاخد على خوانه

أثار الفنان باسم سمرة حالة من الجدل على مواقع التواصل الاجتماعي، خلال الأيام الماضية، بعد هجومه على الفنانة نيللي كريم وزوجها هشام عاشور خلال ظهوره في الحلقة الأولى من برنامج رامز جلال "رامز جاب من الآخر".

تعليق هشام عاشور على هجوم باسم سمرة

ليرد الفنان هشام عاشور على الجدل الذي أثير عبر فيديو نشره على حسابه الرسمي على موقع الإنستغرام، قائلا: "أنا عارف الناس كلها عماله تبعت، الناس بتحب الأكشن، بيموتوا يتفرجوا على اثنين بيموتوا بعض، هرد على مسألة باسم سمرة، دا راجل ممثل محترف وراجل لطيف وقلبه أبيض وجدع وأنا عن نفسي بحبه جدا".

وتابع قائلاً: "وبإذن الله هشتغل معاه في يوم من الأيام، هو من الآخر أتأخذ على خوانه، الثاني قال له تعالى أنا أخوك أنا حبيبك نقعد مع بعض وأحنا خارج الهواء، وسأله عن هشام عاشور ونيللي كريم، وباسم سمرة رد عليه وبيعلي الإفيه، ساعات لما يكون دمك خفيف بتعلي الإفيه".

وأضاف هشام عاشور مهاجما رامز جلال قائلا: "وراح مصور ومنزلها، تخيل أنا وأخويا قاعدين بنتكلم على حد قريب مننا جدا يقوم أخويا مصورني ومنزلها في كل حتة ويروح يخلي منظري حاجة في قمة البيئة وسفيقة جدًّا”.

وأضاف قائلاً: "الله يكون في عونك يا معلم هو ده الضحك يعني هتجيب فلوس كدا الدم الخفيف مفهوم، ودا ولا دم خفيف ولا لذاذة أنا زعلان منك يا بني".

هجوم باسم سمرة على نيللي كريم

وكان باسم سمرة ضيف أولى حلقات برنامج رامز جلال "رامز جاب من الآخر" مع الفنان أحمد السقا، وحققت الحلقة نسبة تفاعل كبيرة على مواقع التواصل الاجتماعي.

وخلال الحلقة سأل باسم سمرة على حقيقة خلافه مع نيللي كريم وبشأن تصريحاته السابقة أنه هو من علمها التمثيل، فقال: "كان فيه دور وأنا كنت فرحان أوي إن إحنا هنشتغل راحت جايبة جوزها".

ليرد عليه  رامز جلال قائلا: "وجوزها بيمثل ليه أصلا"، ليرد عليه باسم سمرة قائلاً: "بتاع إسكواش"، ليضيف رامز جلال ساخراً: "يعني كان بيمرنها في التصوير؟".

ليعلق باسم سمرة قائلا: "أتجوزها وكان عايز يمثل فا بطل الإسكواش وعايز يمثل".

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة