ريم البارودي تكذب سمية الخشاب: رفضت الظهور معها ببرنامج رامز

مسلسل "حد فاصل" آخر أعمال ريم البارودي

  • تاريخ النشر: السبت، 30 مارس 2024 آخر تحديث: الأحد، 31 مارس 2024
ريم البارودي تكذب سمية الخشاب: رفضت الظهور معها ببرنامج رامز

كشفت الفنانة ريم البارودي عن تفاصيل رفضها الظهور مع سمية الخشاب في حلقة برنامج "رامز جاب من الآخر" للفنان رامز جلال برمضان 2024، وعن علمهم بالمقلب قبل التصوير.

ريم البارودي في العرافة

وأكدت ريم البارودي خلال حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة على قناة النهار، أنها اعتذرت عن الظهور في حلقة برنامج رامز جلال.

وقالت ريم البارودي: "أنا في الأول مكنتش أعرف أننا ضيفتان في البرنامج، أنا كنت أعرف أني ضيفة لوحدي، رامز جلال خفيف ولطيف ولكن تقيل في تقديمه للجمهور وتقبل الهزار مع الضيف.

وتابعت قائلة: "هو جايبنا أنا وسمية الخشاب ليه تضحك علينا الناس؟ يضحك عليا الوطن العربي، دا عيب إهانة متعمدة عيب".

ريم البارودي وسمية الخشاب في برنامج رامز جلال

ورداً على سؤال بسمة وهبة لماذا قبلت منذ البداية الظهور على رغم من معرفتها بطريقة رامز جلال في الهزار، فقالت: "انتوا جايبيني بعد السنين دي كلها أظهر مع سمية الخشاب يتقال عليا ليه حريم وأكسات فلان ليه عيب، هو ده الهزار".

وحول مكالمتها مع سمية الخشاب، قالت ريم البارودي: "حصل بيني أنا وسمية الخشاب مكالمة طويلة، سمية الخشاب كانت عارفة إنها جاية الحلقة معايا واستأذنوها، والست قالت ليا وكانت مرحبة جدا، وقالت لي تعالي وهنعمل حلقة حلوة".

وتابعت قائلة: "كان مفروض هيتعمل حلقة مع رامز بس مكنتش سمية الخشاب واتبعت ليا الفيزا وتذاكر الطيران، بعد ما رفضت أظهر معاها، بس الحلقة محصلتش، أنا مرفضتش البرنامج قولت لأ على حلقتي مع سمية".

واستكملت ريم البارودي قائلة: "أنا مش مع خلاف مع سمية الخشاب أنا وهي اتصالحنا من قبل سنة 2021، أنا لو  هشارك مع سمية في عمل هيكون درامي أو مسرح أو سينما".

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة