أسما شريف منير تثير الجدل على مواقع التواصل بعد حلق شعرها (فيديو)

تصدرت أسما شريف منير محركات البحث

  • تاريخ النشر: الخميس، 24 أغسطس 2023
أسما شريف منير تثير الجدل على مواقع التواصل بعد حلق شعرها (فيديو)

تصدر اسم الإعلامية وخبيرة التجميل أسما شريف منير محركات البحث بعد نشرها مقطع فيديو لها وهي تحلق شعرها بماكينة الحلاقة.

حيث نشرت أسما شريف منير على صفحتها الرسمية على موقع الإنستغرام، مقطع فيديو لها وهي في صالون تجميل، وتمسك بيدها ماكينة حلاقة وتحلق شعرها وكان يبدو عليها التوتر بشدة، وكتبت أسما مع مقطع الفيديو: "شعري بقاله فترة بيقع جامد، ده غير ان من كتر العمايل أتحرق وبقي مش صحي خالص، غير الغدة وتأثرها عليه".

وتابعت ابنة الفنان شريف منير: "قررت أنفذ قرار كان بقالي كتير أوي نفسي أخده، أبدا من جديد، أحرر نفسي، افتح صفحة جديدة، حقيقي هو قرار صعب جداً بس حسسني بقوة وتفاؤل".

وأضافت: "رميت ورايا حاجات كتيرة أوى بمجرد إني شلت شعري، قلبي كان بيدق جداً وبعديها حسيت إني مليانا أدرينالين.. خطوة جريئة ومرعبة بس حسه إني طالعة منها بدري، عارفة ان في ناس كتير هتهاجمني بس انا فراق معايا إحساسي بالراحة اللي انا حسها دلوقتي…عادي هبطول تاني بس الإحساس ده مش هحسه غير مرة.. بكره هتشوفوا النتيجة الأخيرة".

وبعد حالة الهجوم التي تعرضت لها خبيرة التجميل أسما إبراهيم من البعض، كتبت على صفحتها الرسمية على "الإنستغرام": "هو قرار مش صح خالص يعني بس أنا حاسة أني ببتدي حاجة جديدة من الأول".

وأوضحت: "شعري كان بيقع بطوله لأني عندي الغدة والغدة بتاعتي مش متظبطه وكان شعري بيقع كتل وحاولت أظبطه بكل الطرق وإحساس التعلق بأي شيء بالنسبالي عادي الشعر هيطول مفيش حاجة يعني".

آخر أخبار أسما شريف منير

جدير بالذكر أن أسما منير شاركت صور الفترة الماضية مع ابنتها وزوجها الأسبق على صفحتها الرسمية على الإنستغرام، وكتبت: "كل حاجة في الدنيا بتهون لما بشوفك في لحظات نجاحك هنفضل دائما  في ضهرك لحد لما نعجز أنا وباباكي يارب أدينا الصحة ونشوفك في أعلى الأماكن وبتحققي كل أحلامك بنحبك يا حياتي".

وأضافت في رسالة شكر لوالد ابنتها: "هفضل أشكرك طول عمري على نبلك ووجودك في حياة بنتك عشان أنت من أرقى الأشخاص القليلين في الدنيا.. ربنا يخليك ليها وتفضل ضهرها وسندها".

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة