شريف منير لابنته بعد حلق شعرها: شكلك زي القمر وبرافو عليكي (فيديو)

تصدرت أسما شريف منير محركات البحث بعد حلق شعرها

  • تاريخ النشر: السبت، 26 أغسطس 2023
شريف منير لابنته بعد حلق شعرها: شكلك زي القمر وبرافو عليكي (فيديو)

أكد الفنان شريف منير على إعجابه باللوك الذي ظهرت به ابنته "أسما" خبيرة التجميل، بعد حلق شعرها في فيديو نشرته للجمهور على صفحتها الرسمية على موقع "الإنستغرام".

شريف منير لابنته بعد حلق شعرها: شكلك زي القمر وبرافو عليكي (فيديو)

وتعجب الفنان شريف منير، في مقطع فيديو نشره على صفحته الرسمية على موقع "الإنستغرام" من حالة الهجوم الشديدة التي تعرضت إليها ابنته بسبب حلق شعرها، وقال "إيه الضجة والدوشة اللي إنتو عاملينها دي، كل ده علشان بنتي قصت شعرها قدام الكاميرا، إيه الغلط اللي عملته، تصرف عادي جدا مفهوش أي حاجة".

وأكد الفنان المصري في تصريحاته للجمهور على دعمه لابنته قائلا: "أوعوا تفتكروا إن أنا ممكن آجي على بنتي علشان خاطر أكسب رضاكم، دي بنتي اللي مليش غيرها واللي بحبها، وبالمناسبة اللوك عاجبني وأنا مبسوط منها أوي".

وطالب شريف منير من المهاجمين لابنته أن يلتفتوا لأسرهم قائلا: "قبل الإخوة السادة الملايكة الصالحين، اللي عمالين يقلوا أدبهم ويشتموا، ويقولوا بتاخد تريند وأبوها معرفش يربيها، أنا بنتي متربية كويس جدا، وبتتصرف باللي هي حاسة بيه، المهم إنها مش بتؤذي حد، وقبل ما تتكلموا بصوا على نفسكو وعلى ولادكو وإخواتكو قبل ما تنتقدوا وتغلطوا".

أوضح شريف منير أنه لا يرفض تصرف ابنته قائلا: "ريحوا نفسكو وأهدوا شوية، اللي حصل من بنتي مش غلط، وهي حرة في نفسها، وبنتي عندها 36 سنة وأم ومسؤولة عن نفسها، أنا أب مسؤول إني أحميها، وهي حرة في تصرفاتها".

ولم ينس شريف منير ابنته "أسما" من توجيه رسالة لها وقال: "أسما إنت شكلك زي القمر وكان حلو جدا، وبرافو عليكي إنك أخدت التريند، متسمعيش كلام حد ومتهتميش بكلام حد، وأنا مش مهتم بالكلام اللي بيتقال عني أو عليها".

وتفاعل عدد من نجوم الوسط الفني مع مقطع الفيديو الذي نشره شريف منير وأعلنوا دعمهم له ولابنته وأشادوا بجمالها، ومنهم الفنانة حلا شيحة، والفنانة ياسمين عبد العزيز.

أسما شريف منير تحلق شعرها

تصدرت خبيرة التجميل والمذيعة أسما شريف منير محركات البحث بعد نشرها مقطع فيديو لها وهي تحلق شعرها بماكينة الحلاقة من داخل واحد من صالونات التجميل، وأطلت باللوك النهائي في حفل مهرجان القاهرة للدراما.

وتعرضت أسما شريف منير لحالة من الهجوم على مواقع التواصل الاجتماعي بسبب هذه الحركة، واتهمها البعض بأنها تريد أن تتصدر التريند، وقالت "أسما" في تصريحات لها أنها لا تمر بحالة اكتئاب، ولكن قرار حلق شعرها جاء كقرار انفالي ولحظي ولكنها غير نادمة على قرارها وسعيدة بالنتيجة.

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة