أول ظهور لتامر حسني بعد شائعات إصابته والكشف عن كواليس فيلمه الجديد

  • تاريخ النشر: الإثنين، 21 فبراير 2022
أول ظهور لتامر حسني بعد شائعات إصابته والكشف عن كواليس فيلمه الجديد

قام الفنان المصري تامر حسني بحسم الجدل الذي أثير حوله خلال الأيام الماضية، حيث زعمت حسابات على مواقع التواصل الاجتماعي تعرضه لحادث مروع، ودخوله في غيبوبة.

تامر حسني يتجاهل شائعات تعرضه لحادث مروع ويحتفل ببدء تصويره فيلمه الجديد

وعبر حسابه الرسمي على موقع إنستغرام، قام حسني بنشر عدة صور من كواليس فيلمه الجديد بحبك، ليؤكد بها بطريقة غير مباشرة عدم صحة الشائعات المتداولة حول صحته.

وقال الفنان المصري معلقاً على الصور: "مساء الهنا على أغلى ناس على قلبي أنا.. دي صور من أول يومين تصوير لفيلمنا الجديد (بحبك)."

وتابع قائلاً: "طبعاً في ناس هتقرا اسم الفيلم بحبِك، وناس هتقراه بحبَك، دا طبعاً مقصود عشان في دراما الفيلم هنبحث طول الوقت عن مدى صدق كلمة بحبِك من الرجل للأنثى، وبحبَك من الأنثي للرجل، في أحداث فعلاً محيرة جداً." مردفاً: "الفيلم أكيد فيه ضحك بس في إطار رومانسي بحت مش موجود بقاله كتير."

وأشاد تامر حسني بالنجوم والنجمات الذين يشاركونه بطولة الفيلم الجديد، فقال: "اتشرفت بمشاركة نجمة اليوم  المستقبل الجميلة هنا الزاهد، ومبسوط إني أول من اكتشفها في بداية حياتها، وفي الفيلم دا بكتشفها تاني وبقدمها بشكل جديد عليها وعليكم.. ومبسوط جداً لمشاركة حبيب قلبي نجم الكوميديا الكبير حمدي المرغني، اللي هيعمل إن شاء الله شغل رهيب في الفيلم كعادته الجميلة، وللأسف لسة مصورش علشان أنزل صوره، بس في أول يوم تصوير له ههريه صور."

أول ظهور لتامر حسني بعد شائعات إصابته والكشف عن كواليس فيلمه الجديد

وأضاف قائلاً: "وانتظروا بعد أيام انضمام نجمة جميلة مميزة من نجوم المستقبل اللي هيكون ليها مستقبل كبير إن شاء الله،، وفرحان جداً بانضمام الفنان الموهوب أوي مدحت إسماعيل اللي عامل دور زي العسل وربنا يكتبله فيه كل النجاح ويكرمه ويكرمنا معاه."

وحرص عدد من أبطال الفيلم على الرد على تامر حسني، فكتبت الفنانة هنا الزاهد: "أنا اللي مبسوطة جداً والله، شكراً على كل تفصيلة بتقولهالي، وعلى تعبك ومجهودك كمخرج وممثل في نفس الوقت، وإن شاء الله ربنا يكرمنا و يرزقنا يارب."

كما كتب الفنان حمدي الميرغني: "ده شرف ليا، وحاجة كنت بتمناها والله إني أمثل معاك من زمان، لأني واحد من جمهورك من قبل إني أتشرف وأشارك معاك في الفيلم.. وإن شاء الله نوعد الناس بفيلم هيكسر الدنيا."

جدير بالذكر أن فيلم بحبك يشارك في بطولته كل من هنا الزاهد وحمدي الميرغني ومدحت إسماعيل، وهو من إخراج تامر حسني، الذي يقوم كذلك ببطولته.

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة