بسمة بوسيل: عودتي لتامر حسني هتحصل.. وعايزة أخلف 10 عيال

شاركت نسمة بوسيل في غناء تتر مسلسل "نعمة الأفوكاتو"

  • تاريخ النشر: الإثنين، 25 مارس 2024
بسمة بوسيل: عودتي لتامر حسني هتحصل.. وعايزة أخلف 10 عيال

تصدرت الفنانة بسمة بوسيل التريند على مواقع التواصل الاجتماعي ومحركات البحث، بعد تصريحاتها الأخيرة حول إمكانية رجوعها لزوجها السابق تامر حسني.

عودة تامر حسني وبسمة بوسيل

وأكدت بسمة بوسيل خلال حوارها في برنامج "ع المسرح" مع الإعلامية منى عبد الوهاب، أنها بعد طلاقها شعرت بتغير كبير في حياتها.

وتابعت قائلة: "الانفصال كان بالنسبة لي صعب وأنا وتامر حسني بنحب بعض عامة كأشخاص غير كزوجين والشخص ده غالي أوي عليا، ولغاية دلوقتي بيعرف كل حاجة بعملها وبيكلمني علطول ويطمئن عليا".

وأضافت بسمة: "المصريين بالنسبة لهم الطلاق ده مصيبة واحنا نفس القصة في المغرب، ولكن الطلاق حصل لما وصلنا لمرحلة إننا مكناش عارفين نتكلم مع بعض بس الطلاق كان بالنسبة ليا خضه ومكنتش متوقعة أني أتطلق، وبعد الانفصال قربت جدا من ربنا وبقيت اعمل عمره 3 مرات في السنة وحسيت إن التعلق لازم يبقى برب العالمين أكتر من البشر".

ولفتت بسمة أن طلاقها من زوجها تامر حسني حررها من أشياء كثيرة كانت تشكل عليها ضغط، وأضافت قائلة: "لايف استايل بتاعت تامر صعبة أوي ومتعب جدا وفيه حاجات مكنتش بعرف أعملها، خاصة وأنا معايا 3 عيال".

وردا على سؤال إذا كان أمل العودة لتامر حسني مجدداً سيتحقق، قالت بسمة بوسيل: حلم رجوعي لتامر حسني هيتحقق وده خبر أكيد يعني، أنا دلوقتي متصالحة ومتسامحة مع كل الناس وتغيرت للأحسن بعد الانفصال".

قصة زواج تامر حسني وبسمة بوسيل

كما تحدثت الفنانة بسمة بوسيل خلال حوارها مع الإعلامية منى عبد الوهاب عن رحلتها مع الحب والزواج، مشيرة إلى أن انتقالها إلى مصر كان نقطة تحول في حياتها حيث وجدت حب حياتها وكانت في ذلك الوقت في مرحلة إعداد ألبوم غنائي مع المنتج محسن جابر.

وقالت: "وافقت إن ألبومي مينزلش لأني لما أعلن زواجنا أنا وتامر حسني كان هناك حملات غريبة على الإنترنت وقتها تامر كان من باب الحماية وإن محدش يتكلم عني بطريقة مش كويسة نعطل خروج الألبوم، وأنا كمان كنت خايفة من نزول الألبوم".

وأضافت بسمة بوسيل أن الزواج أخذ مكان النجومية في قلبها، مضيفه قائلة: "اتجوزت بدون فستان وحفل زفاف بس أنا وتامر حسني اتفقنا على كده ودي مش غلطته وأنا عارفة إني متجوزة حد مشهور جدا".

وتطرقت بسمة بوسيل إلى الضغوطات التي واجهتها بسبب شهرة زوجها، معترفة بأنها كانت تشعر بالخوف من الأضواء التي تسلط على حياتهما الخاصة.

وأضافت موضحة: "شهرة تامر كنت بالنسبة لي مستفزة ومخيفة وفعلا كنت باهتز نفسيا وبخاف وعملنا فرح وكل حاجة بشكل خاص، ونزل خبر زواجنا في الصحافة، وأنا عارفة إن فيه هجوماً حصل عليا وكانوا بيجولنا قدام البيت يطالبوه طلقها طلقها، وأمي كانت خايفة وهو كمان كان خايف من تسليط الأضواء على زواجنا".

 وأكدت بسمة أنها اختارت تامر حسني ليس فقط كشريك حياة ولكن كأب لأطفالها، معبرة عن رغبتها القوية في الأمومة وحلمها بإنجاب عدد كبير من الأطفال.

وأشارت بوسيل في حديثها إلى حبها للغناء ولكن في المقابل كان لديها رغبة قوية في الزواج والإنجاب في سن مبكرة، قائلة: "أنا قد حبي للغناء كنت عايزة أتجوز وأنا صغيرة وأخلف وأنا صغيرة وكان حلمي أخلف ولاد وبنات في سن صغيرة".

وتابعت قائلة: "في الأول كنت بقول يارب مش ولد لأني معنديش أخوات بنات وعندي 2 ولاد كرهوني في عيشيتي وحاجتي يسرقوها، بس بحب الخلفة ومن الستات اللي بحب الخلفة وعايزة يبقى عند 10 عيال ودلوقتي نفسي أخلف كمان اتنين".

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة