لأول مرة.. بوسي تكشف سبب طلاقها من هشام ربيع: الحسد السبب

كشفت المطربة بوسي عن أسباب طلاقها عن زوجها الثاني مصفف الشعر هشام ربيع

  • تاريخ النشر: السبت، 27 يناير 2024
لأول مرة.. بوسي تكشف سبب طلاقها من هشام ربيع: الحسد السبب

كشفت المطربة بوسي عن أسباب طلاقها عن زوجها الثاني مصفف الشعر هشام ربيع، وعن رأيها في حالات الطلاق المنتشرة في الوسط الفني بالفترة الأخيرة.

سبب انفصال بوسي عن هشام ربيع

وقالت بوسي، في حوار مع "فوشيا"، أن أسباب انفصالها عن زوجها الثاني هو "الحسد" الذي رافقها منذ حفل زفافها، وأوضحت  قائلة: "الحمد لله من يوم جوازي وأنا محسودة، بصراحة الحسد صابني والعين كانت قوية".

وتابعت رداً على سؤال إذا كان فيديوهات وصور فرحها مع هشام ربيع كان السبب الحسد فقالت: "مكنتش حابة اعمل فرح وكنت عايزة الموضوع يكون على القد الناس المقربين لينا والاصحاب، ولكن هو أصر وكان عايز يفرحني وهو عايز يفرح ورجع قالي ياريتني كنت سمعت كلامك، الموضوع مش صرف على الفرح الموضوع البروباحندا والتريند اللي حصل ناس كثير مش بتحب ليك الخير واعوذ بالله منهم".

وردت بوسي على سؤال أسباب فشل تجربتين زواج لها قائلة: "مين قال إنه فشلوا دا كان سوء تفاهم، والد أبني الله يرحمه، والزوج الثاني أنا بكن ليه كل الاحترام طبعا، مش معني أننا انفصلنا يكون بينا مشاكل"

بوسي وتكرار الزواج للمرة الثالثة

وكشفت أنها تستبعد حالياً تكرار تجربة الزواج وقالت بوسي: "لا مفيش لسه خارجة من تجربة زواج فأكيد مش على طول كده، أنا ست مش مزواجه ومش بحب اتجوز كثير".

وعن من وقفوا جانبها من الوسط الفني خلال محنة انفصالها قالت: "لا مفيش حد من الوسط الفني لاني بعيده عنهم ومش قريبة من أي حد أنا مع نفسي شوية".

كما ردت بوسي على حالات الطلاق المنتشرة بين الفنانيين في الفترة الأخيرة منها طلاق ياسمين عبدالعزيز وأحمد العوضي وشيرين عبد الوهاب وحسام حبيب، فقالت: "سنة جميلة علينا فله كمية طلاق لفنانين مش قادرة أقول قد كده الرقم يصدم وماشاء الله السنة معانا مكملة أن في ناس لسه بتطلق".

أغنية بوسي الجديد

وتستعد الفنانة بوسي لإطلاق أغنية جديد "زيه تاني" خلال أيام على منصات الموسيقى وموقع اليوتيوب، وقالت بوسي: "الأغنية الجديدة موجهة لكل الأشخاص النظيفة من جواها، ويقدمها لاي حد فعلا بيقف جنب صاحبه وللأشخاص الجدعة في حياتنا"

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة