بعد زواجها 7 مرات.. سوسن بدر تثير الجدل: أنا مش ضد الزواج ..وهو مش عيب

  • تاريخ النشر: الإثنين، 01 يناير 2024
بعد زواجها 7 مرات.. سوسن بدر تثير الجدل: أنا مش ضد الزواج ..وهو مش عيب

كشفت الفنانة سوسن بدر عن خططها وأحلامها في السنة الجديدة 2024، في أعمالها وحياتها الشخصية.

وأكدت سوسن بدر خلال حوارها مع الإعلامي عمرو الليثي في برنامج "واحد من الناس" أنها تتمنى أن تكون سنة 2024 جيدة من حيث حالتها الصحية.

وتابعت قائلة ردا على سؤال عمرو الليثي حول زواجها: "ليه كده إحنا كنا كويسين، لا مش ضمن أحلامي الحقيقة، لكن أنا مش ضد الفكرة ومش ضد أن حد عايز يعملها في أي سن لا الحب ولا الجواز عيب ولا حرام لا على راجل ولا على ست".

وأضافت سوسن بدر قائلة خلال حوارها: "أنا معنديش وقت دلوقتي ومش من متطلباتي ولو خطر على بالي معنديش مشكلة ولا شايفة إنه عيب".

وعن فكرة وجود الونس في حياتها قالت: "أنا معنديش وقت دلوقتي ومش من متطلباتي، ولو خطر على بالي معنديش مشكلة ولا شايفة إنه عيب".

وأشارت سوسن بدر أنها تتمنى لأولادها في 2024 النجاح والسعادة في حياتهم قائلة: "لأولادي نفسي ينجحوا ويبقوا مطمنين وأحفادي بتمني سنة سعيدة ليهم واللي بيسوق يسوق على مهلة لأني ببقى حاطة إيدي على قلبي، ومايا اللي بتلعب كرة قدم مش كل شوية تيجي مخبوطة ومكسورة".

كما تمنت سوسن بدر أن تعمل في عام 2024 في أعمال كوميدية قائلة: "نفسي أعمل كوميدي بقالي كتير معملتش وأنا بحب الكوميدي جدا أنا كانت بدايتي كوميدي ومعرفش ليه مبقتش بتجيبني أعمال فيها كوميديا".

مسلسل سوسن بدر

وعن عملها في موسم رمضان 2023 بمسلسل "بابا المجال" قالت سوسن بدر للإعلامي عمرو الليثي: "دور زهيرة في المسلسل كان حلو أوي ولما كلمي المخرج عليه قالي هو دور صغير وأنا بحب مصطفى شعبان وبموت فيه، والدور فعلا لما كان بيتكتب في الأول كان صغير وبعد فترة باعوني أنه الدور بقي كبير، وكانت من الأدوار اللي حبتها أوي وقريبة جدا ليا".

أعمال سوسن بدر

الجدير بالذكر أن فيلم "آل شنب" هو آخر الأعمال التي شاركت فيها الفنانة سوسن بدر، وعرض الفيلم خلال فعاليات مهرجان الجونة السينمائي في دورته السادسة.

والفيلم من بطولة مجموعة من الفنانين وهم أسماء جلال ولبلبة وليلى علوي وخالد سرحان وعلى الطيب وحسن مالك وسلافة غانم وأحمد عصام ومحمود البزاوي وهيدي كرم، والفيلم من إخراج أيتن أمين.

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة