شاهد بكاء ياسمين عبد العزيز مع إسعاد يونس: أنا بعشق العوضي

كشفت ياسمين عبد العزيز سبب انفصالها عن أحمد العوضي

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 07 مايو 2024
شاهد بكاء ياسمين عبد العزيز مع إسعاد يونس: أنا بعشق العوضي

تصدرت الفنانة ياسمين عبد العزيز التريند على مواقع التواصل الاجتماعي ومحركات البحث، بعد أن تحدثت لأول مرة عن سبب انفصالها عن زوجها السابق أحمد العوضي بعد 4 أشهر من الانفصال.

حلقة ياسمين عبدالعزيز مع إسعاد يونس

وانهارت الفنانة ياسمين عبد العزيز في البكاء خلال حوارها مع الإعلامية إسعاد يونس في برنامجها "صاحبة السعادة" خلال حديثها عن استمرار حبها لزوجها السابق أحمد العوضي.

وقالت ياسمين عبد العزيز باكية: "أنا مش بحب أحمد أنا بعشقه، أنا لما كنت معاه وحبيته اكتشفت أني أنا مكنتش بحب قبل كدا، أن الحب اللي قبل كدا أنا محبتش".

وتابعت قائلة: "هو الحب الأول في حياتي، أنا كنت فكرا أن قبل كده ده حب وكان مش حب، أنا عرفت أن الحب الحقيقي في حياتي كان أحمد العوضي".

أسباب انفصال ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

لتستكمل ياسمين عبد العزيز موضحة أسباب انفصالها عن زوجها أحمد العوضي قائلة: "النصيب هو  من عند ربنا، أنا عن نفسي عملت استخارة روحت عملت عمرة ودعيت ربنا اللي هو عايزة يكون، في حاجات بتكون بتاعت ربنا".

وأضافت قائلة: "أنا ربنا عايز يمشيني في السكة دي أنا راضية، هو اللي عايزة سيكون حتى لو السكة دي دون رغبتي لأن ربنا اللي شايف، أنا إيه اللي يعرفني ما يمكن ده خير".

ياسمين عبد العزيز: بحب أحمد العوضي

وعن علاقتها بأحمد العوضي، قالت ياسمين عبد العزيز: "أنا عارفة هو بيحبني قد ايه على فكرة، وهو عارف إني بحبه، بعيداً أن في سبب من الأسباب مش هقدر أتكلم فيه بس هو مش خيانة أقسم بالله ما خيانة".

وتابعت قائلة: "في ولاد حلال مؤذية كثير في ناس مش بيعملوا حاجة غير أنهم يؤذونني بقالهم سنين، ربنا إن شاء الله هيجيب ليا حقي".

وأوضحت ياسمين قائلة: "في ناس حقيقة بتحبنا عايزين نرجع لبعض، بس في ناس شريرة وحقودة وقلبها أسود مش قادرين يشوفوا اثنين بيحبوا بعض لأنهم مش عارفين يعني إيه حب هم أساساً جواهم كره".

الجدير بالذكر أن الفنانة ياسمين عبد العزيز في شهر يناير الماضي فاجأت جمهورها في يوم عيد ميلادها بانفصالها المفاجئ عن زوجها أحمد العوضي بعد زواج استمر 4 سنوات.

القيادي الآن على واتس آب! تابعونا لكل أخبار الأعمال والرياضة